Invägning + mätning vecka 18

Hej hopp, idag är det mätning och vägning som gäller. Har inte tränat någonting sen sist jag mätte mig .. MEN nu får jag äntligen börja träna så nu HOPPAS jag att det händer lite mer på måttbandet och vågen. som i stort sätt har stått still.. MEN det är ju som sagt inte så konstigt :))

Vikt sen förra månaden: 70,4kg
Vikt idag: 69,7kg ÄNTLIGEN UNDER 70!! fyfan, har stått still på 70 hur länge som helst!! haha.

Måtten
Bröst: 93  -1cm
Midja: 80 -2cm
Mage: 98 (äntligen under 100!!)  -2cm
Rumpa: 98  -2cm
Lår: 55 så -0cm.

Händer ju iaf lite ändå trots att jag inte gör så mycket.. endast sköter kosten. MEN det är väl en del det med.



Kommentarer
Postat av: Michelle

Grymt Nina!! Sakta men säkert börjar du nå ditt mål!! Nu jävlar ger vi gärnet! :P

2012-05-13 @ 13:12:20
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0