Söndag

Hallå!
Jag har ångest inför tisdag.. har inte varit en bra vecka både på matfronten och känslorfronten. 
Så jag tror jag har gått upp.. men det är ok. För det har ju varit mitt egna fel, med lite träning och mycket onyttigheter.
Inte så mycket onyttigheter som det hade kunnat vara men ändå för mycket. 

Har tränat 2 gånger denna veckan med.. tog inte ens i så mycket då. FY!
Nästa vecka är det verkligen nya tag som gäller.. tänker väga och mäta ändå på tisdag iaf.
Nästa vecka ska jag även ha Noll socker vecka, för mitt sötsug börjar komma tillbaka:(

Kommentarer
Postat av: Michelle

Du är inte ensam om att ha ätit en massa, men man kan inte alltid vara på topp, vi är bara människor, inte sant! :) Lycka till med allt!!

2012-03-04 @ 22:42:18
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0