Måndag

Goddagens :))
Jag längtar tills jag kommer igång med träningen igen.. Har inte tränat på 1 vecka nu.. 2 gallstensanfall och influensa gör att man blir lite matt. Längtar tills jag är frisk igen och kan träna och känna mig friskare!

Denna veckan har varit tuff.. Börjar förhoppningsvis bli bättre nu så vet inte om jag vågar väga mig imon? Har ätit lite godis för det var sura godisar jag endast fick i mig i lördags.. Men det var bara ca 10 bitar. Men äsch jag väger mig är det plus så vet jag ju varför ;) o är det minus så vet jag iofs inte om jag blir glad över det heller då jag knappt
Ätit något på 2 dagar.. Hum.. Äsch få ta det som det blir :)

Nu ska jag vila lite till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0