Träningen idag

Är klar.
Gjorde lite hemmaträning innan för rumpa och rygg. Städade lite granna och sen gick jag en riktigt snabb pw på 10 min.. var dock själv och det var kolsvart ute så vågade inte mer hahah!
Bättre än inget!! Det lilla man rör sig per dag är bättre än att strunta i det helt.

Iaf, tappade motivationen innan.. tänkte typ "äsch detta kommer ta så himla lång tid.. orkar jag det? spelar det någon roll om jag blir smalare?? kommer jag må bättre då, eller varför ska jag bli smal? jag är ändå mamma det spelar ju ingen roll.. blablabla"

Gick ut en runda ändå, och nu är jag pepp igen.

Klart jag orkar bli smalare, jag vill leva och må bra! När jag är smal så kommer jag må bättre, mitt självförtroende kommer bli bättre. Jag kommer våga ta åt mig mer.
Jag kan använda kläder, jeans utan att mage väller ut. jag kan ha snygga kläder utan att se lönnfet ut, utan att man ser gravid ut, utan att gå runt och vara orolig över att någon ska fråga om man är gravid.
Jag kan gå och välja en tröja jag vill ha och veta att den passar mig och att jag kommer se bra ut i den!
Jag kommer även våga gå ut och ha kul kunna ha snygga kläder på mig och se bra ut, och känna mig snygg.

Ja därför tänker jag INTE sluta! Även fast det är jobbigt.. känner sig ensam av någon anledning. Kanske för det är nytt?

Ja många tankar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0