Träningen denna veckan

Blir lite konstig då jag inte har tillgång till gym förens nästa vecka..
Men jag rör iaf på mig mer än vad jag brukar och äter inget socker och äter mindre portioner och dricker mycket vatten. Blev lite mycket "och" där men ja iaf..
Så det borde ju visa något resultat på vågen och måtten tycker man ju..

Iaf så här ser det ut än så länge på schemat:

Måndag - Pw + hemmaträning                          - Check
Tisdag - Handling + städning (lite rörelser iaf)  - Check
Onsdag - Hemmaträning                                    - Check
Torsdag - Hemmaträning + pw
Fredag - Hemmaträning + pw
Lördag - vilodag
Söndag - Gym (introduktion med instruktör)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0