När suget sätter igång

Ja när jag känner att sötsuget kommer smygandes, speciellt på kvällarna och om jag inte har något att göra. Då tar jag ett stort glas iskallt vatten och dricker rätt snabbt. Funkar inte det efter ett tag så tar jag en kopp te. Då brukar det ha gått över och sen går jag oftast och lägger mig.
Annars kan man ju ta frukt tex eller tuggummi. :)

Är det på dagen så dricker jag bara vatten. För jag har inte varit såå sugen på sötsaker denna veckan, iom att jag håller de fasta tiderna med maten så då blir jag inte sugen på samma sätt. :)

Kommentarer
Postat av: N I N A - kampen mot kilona

sv: Du är grym! :) Åh vad synd, hade ju aldrig skadat med en träningskompis :)

2012-01-09 @ 21:08:37
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0