Maten idag

Frukost: gröt med mjölk (lättmjölk) + vatten
Lunch: tacosallad + vatten
Mellis: 3 knäckebröd + te
Kvällsmat: korv och kokta grönsaker + vatten

Idag har jag varit extreeeeemt sugen på något sött!! Men istället tog jag tre knäckebröd.. Antar att jag bara var hungrig för det gick över sen :)

Men jag ska vara ärlig.. Tog en chips bit innan idag..tuggade..fick ångest..spottade ut det! Hahah aa.. Inbillar mig att det som jag spottade ut är så fettet ser ut som det sätter sig som.. För det såg verkligen ut som det! fyyyyyy..


Kommentarer
Postat av: Michelle

Ingen som klandrar dig! dock smakar det aldrig så gott som man tänker sig att det ska göra! ;/ haha

2012-01-15 @ 23:29:13
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0