Maten idag

Alltså jag skrev från mobilen innan men set kom inte fram något så provar här då.
Frukost: gröt med kanel + vatten
Mellis: 2 knäckebröd med philadelfia + vatte
Lunch: falukorv o potatis + vatten
Efter träning: naturdiet smoothie blåbär
Kvällsmat: 2 knäckebröd med philadelfia o gurka + vatten
Jag har iaf fått i mig de vatten jag behöver plus lite till :)
Men jag äter nog för lite, eller?
Jag är inte hungrig någongång under dagen och äter tills jag blir mätt..
Den där naturdieten provade jag idag efter träningen istället för en frukt för sist jag tränade så åt jag en banan efteråt och mådde sen jäätte dåligt :/ men efter den naturdieten så mådde jag bra :)

Kommentarer
Postat av: Carro - tvåbarnsmamma

Tycker du äter ganska lagomt. Huvudsaken du inte känner dig hungrig, för isf ska du nog äta lite mer av grönsaker, eller protein :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0