Invägning vecka 2+3

Har bestämt mig för att inte mäta mig idag, ska mäta mig 1 gång i månaden istället så man verkligen ser resultat blir lätt att man blir besviken annars. Eller man och man JAG!
Iaf, så vägde jag mig idag, gjorde de förra veckan också bara för att se hur mycket jag hade gått ner på en vecka, men skrev inte ner det i blogge. Så här kommer resultatet :)
Förra veckan -1 kg
Denna veckan -1.5 kg

Sååå 2.5 kg på två veckor, heelt klart nöjd! Mitt mål är att gå ner minst 0.5kg i veckan.
Vikten från vecka 1: 78.3 kg
Vikten nu: 76.0
+/- sen förra vägning: -2.5 kg
Total viktminskning: -6.4kg!

Kommentarer
Postat av: Tess

Härligt! Vad duktig du är :D

2012-01-23 @ 14:26:17
URL: http://missviktig.blogg.se/
Postat av: Michelle

Grymt Nina! Du kommer nå ditt mål fortare än du tänkt, tror jag! :P men det tar ju sin lilla tid såklart och man ska inte stressa!

2012-01-24 @ 10:36:18
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0