Fredag

Godkväll!
Denna dagen har gått fort, fast jag gick upp halv sex imorse.
Träffade ju instruktören på Actic idag. En jätte söt liten tjej , vi gick igenom vad jag hade för mål och vad jag helst ville träna.
Sen visade hon mig runt och sen fick jag värma upp lite fick välja vilka maskiner som jag helst ville värma upp på och köra kondition på.
Sen gick vi vidare till styrka då.. Fick en massa ben maskiner, arm maskiner och rygg maskiner och sist ska jag göra plankan och crunches på en pilates boll :)
Jag fick även väga mig på en sån där våg som mäter ut fett osv.. Såg vad jag hade gått ner hittills och blev myyycket överraskad!

Blev iaf väldigt varm trots att jag inte tog i så mycket iom att hon stod jämte och kollade på haha!
Kommer ändå ha träningsvärk i armar och ben tror jag. Känner fortfarande av det.. Otränad?? Svar ja! Men inte mycket längre till.

Har även dammsugat och torkat golven så lite extra träning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0