Fredag

Deppdag idag.. Tycker att inget händer. Man ser ingenting på mig. Visst det har "bara" gått 3 veckor på måndag men ändå.
Jag veet att man kan få vänta minst ett halvår innan något syns men ändå kan inte hjälpa att bli besviken varje gång jag går förbi spegeln. Inget kul jag ser där heller.

På måndag får vi väl se om något har hänt. Ska nog inte mäta mig för det gjorde jag för nån vecka sen bara.. Ska nog bara mäta mig en gång i månaden istället. Så blir man inte besatt ;)

Aja bara att hålla den positiva energin igång! Försöka iaf :)


Kommentarer
Postat av: Carro - tvåbarnsmamma

De blir nog lätt att man inte ser de själv... men skulle nån annan se de så kanske den skulle märka de.



Jag fick höra redan i förrgår "Men guuud vad smal du har blivit Carro. De gick ju fort efter att du fått Nils".

Men vaa??? Vart ser du de liksom?? Vart är jag smal?

För jag ser de verkligen inte! :P

2012-01-20 @ 10:16:55
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ge inte upp, det kommer synas :p och som ovanstående skriver, andra kanske ser men inte du själv :)

2012-01-23 @ 11:41:53
URL: http://fransoffantillsparet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0