.

Snart ska jag iväg och träna.. känns jätte bra! Har längtat hela dagen har inte tränat ordentligt sen i fredags. Gick ut en runda på 1 timma i söndags bara.
Så idag ska jag ge gärnet!! Ett plus i kanten är att en kompis också ska träna så man har lite sällskap när man kör kondition ;)

+ så är jag inte alls sugen på socker idag. inte överhuvudtaget!! Det är rätt stort för mig faktiskt, brukar alltid ha vissa stunder på dagen då jag blir extra sugen. Men inte idag. Inte igår kväll heller för den delen!
Det här med att äta på fasta tider är sååå bra för mig, då småäter jag inte heller. Guud varför har jag inte gjort det innan??

Det är lätt att vara efterklok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0