Måndag morgon

Ja för mig är det morgon, vi gick upp för 1 timma sen bara.
3 veckors godisfritt.. gick inte så värst bra.. hahahah. Alltså att det ska vara SÅ svårt att låta bli godis?? jag måste nästan skylla på att det var påsk.. nej det kan jag inte göra det var mitt fel! alltså ja.. det kommer bli lättare sen när jag får träna med.. då kommer jag tänka på annat. Ååååh bara 1 vecka kvar cirkus.
Idag ska jag iaf inte äta socker.. inte heller för mycket kolhydrater. Måste bättre mig, min mage har mått dåligt hela helgen och jag har haft en sån bubblig mage :(
Frukosten idag då bestod utav yoggi med lite havregryn över och ett knäckebröd med ost :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Ha något annat att knapra/äta på när du blir sugen på något. T.ex. morotsstavar (som du kan ha skurit upp kvällen innan), solroskärnor (osaltade), osaltade cashewnötter, frukt eller dylikt :) Då kanske det är lite lättare. Och ha en dag i veckan som du faktiskt får äta lite godis eller snacks eller vad du känner för, men inte allt för mycket :) Till sist vänjer du dig säkert!

2012-04-16 @ 11:07:54
Postat av: Angie

Ja det ÄR verkligen svårt att hålla sig från godiset så jag har gjort det enkelt för mig, vi har aldrig godis hemma längre.

2012-04-16 @ 12:11:53
URL: http://iwontquit.blogg.se/
Postat av: Carro - tvåbarnsmamma

Måste bara komma på ett till delmål! :)

Kaaanske 58kg till den 16maj? :)

2012-04-17 @ 15:02:48
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Josefina - STOR BLIR LITEN

Köp aldrig hem något godis, köp hem frukt å sånt istället.. hallon är bra mot sockersug:)

2012-04-17 @ 22:56:18
URL: http://storblirliten.blogg.se/
Postat av: Michelle

Du är snart på det igen ska du se! Snart får du ju träna med och då kommer du ju in i nya rutiner! Själv har jag inte ätit något godis på tre dagar nu. Ett jävla under!!

2012-04-18 @ 18:02:55
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0