Invägning/mätning vecka 14

Har mätt och vägt mig idag orkade inte vänta. Haha. Lite svullen om magen fortfarande men skit samma.

Vikt förra veckan: 70.8kg
Vikt idag: 70.4kg
Minus: -0.4kg

Inte så mycket.. Men iaf lite minus :)

Mått
Bröst före: 94cm, Minus sen förra månaden -0cm
Midja före: 83cm, Minus sen förra månaden -1cm
Mage före: 100cm, Minus sen förra månaden -0cm (svullen)
Rumpa före: 106cm, Minus sen förra månaden -6cm
Lår före 58cm, Minus sen förra månaden -3cm

Inte hänt så mycket där, men mindre lår och rumpa har jag allt fått ^^


Kommentarer
Postat av: Carro - tvåbarnsmamma

Men hejja dig!!!

Vad duktig du är :D



Sv: Ja alltså, de är ju inget man kan tvinga dom till. Dom måste ju vara redo. Och är dom inte de så går de ju inte. Men vi får väl se hur de blir till sommaren då de känns lättare att bara ställa ut pottan typ när man är ute. Eller iallafall ha den inne, så hon vet att man ska gå in och kissa osv :)

2012-04-11 @ 12:06:04
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Michelle

Ja men det är minsann inte fy skam inte! Man kan ju dessvärre inte välja var fettet ska försvinna på kroppen haha.. så om det bara var lår och rumpa, så är det bara att tacka och ta emot! Själv har jag inte vågat väga mig! haha fast själv har jag ju inte invägning förrens den 23:e! haha

2012-04-12 @ 22:59:04
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0