Hallå

2 veckor sen operationen idag. Jag känner mig som vanligt faktiskt, eller ja nääästan. Känner inte av gallan på samma sätt längre. Alltså alla småkänningar, illamåendet och suget när jag inte hade ätit något på morgonen. Det är så skönt! Hoppas verkligen att det håller i sig så här och att jag slipper attackerna med.

Får även börja träna om 2 veckor och DET ska bli skönt. Kommer dock få börja om typ.. Kommer ju vara som en nybörjare igen.

Köpte även nya träningskläder, protein pulver, bikini samt väska igår så blir det ännu roligare att träna ;)

Satte på appet runkeeper igår när vi var på gekås.. Haha det var skoj o se resultatet. Satte dock på den 1 timma försent men det gör inget :))


Kommentarer
Postat av: Michelle

Ska också ladda ner denna appen.. Funkar den bra?

2012-04-14 @ 21:40:40
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0