det här med utmaningar..

haha, ja de är jag dålig på, iaf när det gäller godis! Fyfan!!!
Hade ju som utmaning att klara 3 veckor utan godis.. klarade typ 5 dagar sen sket det sig för påsken , och jag är svag!.. ibland.
MEN nu har jag gjort en ny utmaning.. fast "bara" två veckor. Tänkte klara detta nu! för den 1 när denna utmaningen är slut så ska jag äntligen börja träna :D
Började denna utmaningen i tisdags, och har smakat 2 chipsbitar sen dess.. så den dagen räknar jag inte med..Kyle "tvingade" mig.. han började stooortjuta för att jag inte ville smaka hans nya chips (med ny smak).. så jag fick jääätte dåligt samvete. JAG vet dålig ursäkt.. men det är sanningen. :)
Så jag la till en dag extra bara.. (ja carro jag har fått inspiration ifrån dig ;))
Så denna tisdagen, och nästa tisdag blir det ingen invägning. Utan den blir istället den 2 maj när denna utmaningen är slut :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Bara kämpa på! jag tänker så här.. det gör inget att man faller ibland, då är det bara att plocka upp sig själv och gå vidare! Det är ju trots allt det som räknas, att man faktiskt gör någonting!

2012-04-19 @ 22:29:37
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0